15 March 2010

Everything's 19~


Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...

Assalammualaikum wrt wbt...

Alhamdulillah kerna di beri kesempatan untuk meng'update' blog usang tanpa penghuni ini.. chewah!! Alahamdulillah Ya Allah, kerana aku masih di beri pelung oleh MU untuk meneruskan sisa-sisa hidup ini.. Bumi sudah tua, bila-bila masa ia akan pergi, termasuklah kita..

Lama benar diri ana tidak 'update' blog.. bukan malas, bukan penat, bukan jua kering idea.. tetapi external factors yang mempengaruhi diri ini :)

Alhamdulillah, ana dan kawan-kawan yg lain baru selesai midterm.. result? emm, agak mengecewakan kot, kehkehkeh.. tak per, tak per, masih ada jalan untuk memperbaikinya.. ana kena work hard for the final, insyaAllah :)

Hah, baru-baru ini ana ada asigmnt International Management, group asigmnt.. yg nak di jadikan cerita, ana dan yg lain tersalah wat, tersalah format.. kira asgmnt kami kena REJECT!! soalan nak lain, kami wat lain, adoi!! 1st time jadi mcm nie, hihih.. tapi ada gak hikmahnya, kami belajar dr kesilapan.. Alhamdulillah, sbb Mr. Nik kasi extend submit asgmnt tue, dapatlah kami edit asgmnt tue, syukur sgt-sgt ^_^ moga yg terbaik menjadi milik kami :)

Buat sahabatku, SELAMAT BERCUTI di kampung halamanmu ^_^ pasti dan pasti dia sedang bergembira bersama keluarganya yang sekian lama tidak ketemu..

Setakat ini sahaja kot.. aik! ada lagi..

Doakan kesihatan dan keselamatan Ibu tercinta Noor' Ain, moga cepat sembuh dr penyakit yang di alaminya :) amin.. Ya Allah, cekalkanlah dan tabahkanlah hati Ain sekeluarga untuk menhadapi ujian drMU..

Salam Juang~
Uhibbu Ka~

3 comments:

°`° NiSa °`° said...

mak sakit ke Hana? sakit ape? hope mak cepat sembuh. amin

Islamic_Muslimah said...

K.Hani, buka mak org yg sakit..
but my roomate kat UUM nie yg sakit :( doakan moga mak ain cepat sembuh yea :) syukron...

Anonymous said...

moga dipermudahkan Allah
Allah tahu apa yang kita perlukan berbanding dengan apa yang kita inginkan.

peace