28 May 2011

Everything's 44~

KULIM, here we go~


Dengan nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang...

Selawat dan Salam utk Nabi Muhammad saw, keluarga baginda dan para sahabatnya.

Assalammualaikum wrt wbt...

Alhamdulillah, pagi yang indah lagi diberkati =) syukur kepadaNYA kerana telah membangukan kami untuk mula beribadah kepadaNYA.. pagi ini kami sekeluarga serta sanak saudara segerombolan akan bergerak ke Kulim, Kedah.. ada kenduri kawen yang harus dihadiri =) brother ana punya kenduri la, esk 29/5/2011 belah perempuan.. belah lelaki 18/6/2011 kat kL ^_^ now, dr 6 beradik, 3 dah kawen, lagi 3 tunggu turn, heheh..

La nie ana dan family sedang tunggu van dari Klang datang, mereka tak sampai lagi, jadi ana ambil masa sikit nak taip-menaip nie, hehe.. insyaALLAH kami 1 van dan 4 buah kereta.. mula-mula nak sewa bas, tapi disebabkan ada 3 buah keluarga yang tak dapat join, jadi naik kereta masing-masing la gamaknya..

Moga perjalanan kami diberkati oleh-NYA, selamat sampai dan kembali ke tempat yang di tujui, amin3x.. hah! if sampai awal kat Kulim, kami akan g mandi-manda, g Latar Hijau, sonoknya, dah lama tak mandi sungai, heheh..


Subahanallah, sungguh indah ciptaan TUHAN..

Tak sabar nak lihat dengan mata ana sendiri..
Dalam gambar pon dah cantik, inikan pula secara LIVE..





nota Mamie: Berjalan sambil belajar.. belajar sambil melihat.. melihat sambil berfikir.. berfikir sambil berzikir melihat ciptaanNYA ^_^

No comments: